Якщо під час відпочинку виникли проблеми

Плануючи відпочинок за кордоном, ми намагаємось усе передбачити заздалегідь. Але яка-небудь не залежна від нас неприємність все-таки може зіпсувати відпустку.

 

Загубився багаж. У будь-якому аеропорту є стійка розшуку багажу «Lost & Found», ось туди і потрібно скаржитися на пропажу валіз. Вам доведеться заповнити акт розшуку і описати, які саме речі були у вас в сумках. Потім чекати, максимальний час пошуку – 21 день. Як правило, солідні авіакомпанії видають туристові, що опинився в чужій країні без одягу і зубної щітки, якусь суму грошей на покупку речей першої необхідності. Якщо багаж знайдуть, його доставлять до вас в готель або додому. Якщо ні – авіакомпанія має виплатити вам компенсацію.

          Втратили свої документи. Зв’язатись з Міністерством закордонних справ України, дипломатичне представництво перевірить інформацію щодо встановлення вашої особи. Також дипломатичне представництво приготує та надасть вам документи для повернення в Україну (Посвідчення особи на повернення в Україну).

          Якщо вас заарештували або затримали. Ви маєте право вимагати від поліції повідомити Консула України про ваше затримання. Дипломатичне представництво проконсультує вас щодо особливостей вашого становища. Консул докладе зусиль для забезпечення вашого утримання у належних санітарних та гігієнічних умовах у відповідності до законодавства країни перебування. Але ви маєте чітко усвідомлювати, що якщо ви порушили законодавство країни перебування, то Консул не зможе врятувати вас від покарання, яке передбачене цим законодавством

          На відпочинку ви раптом захворіли. На випадок хвороби разом з путівкою оформляють медичний страховий поліс. Якщо під час закордонної поїздки застрахований раптово захворів або отримав травму, то страхова компанія забезпечить організацію та оплату необхідної екстреної медичної допомоги. Для того, щоб при настанні страхового випадку необхідну допомогу за кордоном надали своєчасно та якісно, слід, перш за все, зателефонувати до асистуючої компанії, телефони якої зазначені у полісі. У цьому випадку оплата необхідної допомоги буде здійснена страховою компанією.

Поселили не в той готель, який обіцяли. Таке часто трапляється в пік туристичного сезону: готелі бронюють номерів більше, ніж можуть насправді надати, і в останню мить вимушені відмовляти клієнтам. Тут і починаються проблеми: людина заздалегідь налаштувалася провести відпустку саме в цьому готелі, а її селять в інший! Та ще не факт, що такий же комфортний. Оформляючи договір на поїздку, туристи нерідко навіть не читають його, а в договорі може обумовлюватися, що турфірма залишає за собою право перебронювати готель на іншій, рівноцінний. В цьому випадку ви навряд чи зможете пред'явити претензії.

Інше питання – наскільки рівноцінний готель-заміна. Якщо ви його таким не вважаєте і це серйозно зіпсувало відпочинок, можна зажадати від турфірми компенсацію.

Для цього вам буде потрібний документ, який підтверджує, що ви жили в іншому готелі: його можуть видати на стійці ресепшн. Якщо туроператор погодиться з вашими претензіями, він виплатить вам компенсацію в досудовому порядку. Ні – доведеться звертатися до суду.

 




Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *