Чи потрібен техогляд для авто

Для того, щоб ваш автомобіль завжди був у русі і тішив вас, а не засмучував дрібними неприємностями та несправностями, потрібно дотримуватися важливих правил його експлуатації і не забувати проходити техогляд.

 

Краще попередити, ніж ремонтувати

Регулярне проходження техогляду не лише дозволить вам спати спокійно, а й забезпечить чистоту і відсутність витоків рідин і мастил, контроль зносу гальм і шин, чистоту фільтрів, контроль вмісту шкідливих викидів у вихлопних газах, і, звісно ж, справність, ремонт і своєчасну заміну всіх важливих деталей і систем. У кожної деталі авто є певний ресурс, розрахований виробником. Зазвичай цей ресурс обмежується лімітом у 50-100 тисяч кілометрів пробігу. Якщо деталь виробила ресурс або її пошкоджено, це може у кращому випадку створювати незручності, у гіршому – призвести до трагедії. Найчастіше деталі виходять з ладу, якщо водій необережно їздить або якщо певну деталь неправильно встановили. Також причиною може бути нерегулярна заміна мастил і рідин, неякісний бензин… Утім, замість того, щоб перераховувати усі причини, краще зробити наголос на тому, що під час ТО автомобіля відбувається виявлення та профілактика можливих несправностей, і таким чином зводиться до мінімуму ризик поломки. Що саме роблять фахівці? Перш за все, здійснюють заміну масел, витратних матеріалів і деяких деталей, які слід міняти, коли автомобіль має відповідний пробіг. Також ТО включає у себе регулювання і діагностику запасних частин (магазин автозапчастин Daewoo Lanos наш партнер публікації) і шин. Це не ремонтні роботи, а профілактика. Що саме буде включено в обслуговування авто, випливає з умов його експлуатації, рекомендацій виробника і поточної необхідності. У цілому ж під час техобслуговування автомобіля може бути зроблено такі роботи:

  • Заміна масла і масляних фільтрів, доливання робочих рідин (гальмівної, охолоджувальної) і електроліту.
  • Перевірка і налагодження систем безпеки, гальм, педалей зчеплення, перевірка герметичності гідравліки, роботи клаксона, стан шин і т.д.
  • Перевірка і виправлення елементів і систем, які забезпечують нормальний огляд (робота фар, стан дзеркал і скла).

 

Графік техобслуговування авто

Щодо періодичності проведення техобслуговування можна розділити на чотири види: щоденне техобслуговування автомобіля зазвичай виконує сам водій, перевіряючи справність кермового управління, фар і гальм, тиск у шинах, рівень гальмівної рідини та електроліту в акумуляторах. На першому технічному обслуговуванні (ТО-1) після обкатки автомобіля (2-3 тисячі км) зазвичай виконуються роботи з очищення та змащування рухомих деталей, здійснюється контроль і діагностика обладнання. Це повинно зменшити вірогідність випадкових поломок, що впливають на витрату палива та викиди вуглекислого газу. Друге технічне обслуговування (ТО-2) після проходження машиною 15-ти, а потім 30-ти тисяч кілометрів відрізняється від першого обсягом робіт, їх складністю і обладнанням. Завданням сезонного обслуговування є підготовка автомобіля до нового сезону. Вона проводиться не менше двох разів за рік. При штатному ТО багато операцій поєднуються, щоб заощадити час: якщо машина стоїть на домкраті, зручно оглянути підвіску, деталі кермового управління та вихлопної системи тощо. І наостанок ще одна порада – дуже зручно, якщо у вас є перевірений, “бувалий у бувальцях” фахівець, якому можна зателефонувати і домовитися про огляд авто у тому випадку, якщо вас щось турбує чи здається підозрілим. Такі огляди не менш корисні, ніж заплановані, бо у кожного водія є інтуїція, яка не підведе.




Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *