«Ремонтуємо» мобільний телефон

Історія I. Нещодавно сталася велика радість: я нарешті придбала собі такий довгоочікуваний мобільний телефон. Купувала в одній з фірм, розташованих у торгівельному центрі.

На 15-ий день користування телефоном на екрані з'явилася жовтогаряча пляма, яка до ранку помітно збільшилася. Озброївшись гарантійним талоном, чеком, мобільним телефоном, я звернулася до магазину, де придбала мобільний. Продавці мені одразу відповіли, що ніхто нічого міняти не буде, «ваш телефон, то й розбирайтеся», зверніться до сервісного центру, чи будь-куди, де ремонтують мобільні.

 

Тільки уявіть, як я себе почувала! Телефон для мене дорогий (1750 грн.), довго збирала гроші, відкладала купівлю, а мені продали неякісну річ, та ще й культурно «послали»! За моєю вимогою спілкувалася з директором горе-фірми, який поспівчував мені, сказав, що нічим не зможе допомогти, «ремонтуйте самі», і … що таких як я багато.

 

Що таких як я багато, я дізналася і в Центрі захисту прав споживачів. Виявляється, неякісні телефони не рідкість. Консультант центру порадив написати заяву на ім’я директора магазину, зареєструвати (чого він не зробив), потім з усіма паперами приїхати до центру: вже за допомогою консультантів добитися «справедливості». Що, за їх досвідом, затягується на довго.

 

Порадою я не скористалася. Взявши гарантійний талон та мобілку, звернулася до сервісного центру по ремонту мобільних телефонів. Там взялися за гарантією ремонтувати телефон, адже дисплей бракований, за висновками експертів.

 

За законом ( ст. 8 Закона України «Про захист прав споживачів») та документом, який мені видали, ремонт повинен бути проведений протягом 14 днів, за кожен день перетримки набігає штраф 2% від вартості телефону. На15-ий день на мої неодноразові вимоги директор сервісного центру видала мені на тимчасове користування примітивний мобільний телефон в робочому стані. Так пройшов ще місяць. По закінченню якого, мені повернули мій мобільний телефон НЕ ВІДРЕМОНТОВАНИЙ, бо «немає в наявності дисплеїв для заміни». Із безліччю заяв, та попередженнями, що звернуся до суду, я домоглася свого: директор магазину, де я придбала телефон за 5 днів відремонтував мій телефон.

Виявляється, якби він захотів, то не було б 2-х місячного псування нервів, і за 5-ть днів все було б нормально.

 

Історія II. Віталій купив мобільний телефон у фірмовому магазині. Через 4 місяці динамік почав працювати «не чисто», шипіти, тріскотіти. У фірмовому магазині, в якому він придбав телефон, недолік усунули за 1 день.

 

Тому хочеться порадити: купуйте оригінальні мобільні телефони у фірмових магазинах, щоб уникнути непотрібної тяганини у випадку виявлення недоліків. Хоча не виключається, що якісні мобільні телефони можна придбати і на базарі.

 




Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *