Догляд за авто після зими

Справжня українська зима та "наші" дороги – дуже не просте випробування для Вашого автомобіля. Тому з настанням тепла обов’язковим є проведення окремого комплексу «весняних профілактичних заходів». Це допоможе привести авто у норму після зими, трохи «підлікувати» його та «налаштувати» на новий сезон.

Дуже добре, якщо сервісний інтервал огляду машини збігається з весняним періодом. Заміна масел та рідин піде тільки на користь, особливо, якщо плануєте влітку багато їздити. Але навіть якщо збігу немає, все одно невелика профілактика не завадить.

Перше, без чого не обійтися водію, – це заміна зимових шин на літні. ЇЇ проводять щойно температура повітря стає стабільно вищою за 7 градусів по Цельсію. До речі, якщо вигляд Вашої нинішньої зимової гуми залишає бажати кращого, зараз саме час придбати нову з хорошими знижками. 

Дуже важливо старанно вимити кузов. Причому не просто лакофарбове покриття, а й днище з колісними арками. Це потрібно для того, аби прибрати залишки хімічних речовин, якими притрушують зимові дороги разом із сіллю. Одразу ж бажано скористатися антикором і перевірити цілісність пильовиків. Не забудьте помити і простір під капотом – брудний радіатор не буде працювати на всі 100%. Уважно огляньте авто ззовні та зафарбуйте усі відколи і подряпини. Можна нанести поліроль. Варто зробити генеральне прибирання і в салоні. Зокрема, все почистити, вимити і висушити. Особливо це стосується простору під килимками. Добре також скористатися пилосмоком та помити скло зсередини.

Перевірте стан акумулятора. Після роботи під час морозів бажано його по-максимуму зарядити. Оцініть рівень електроліту та ізоляцію високовольтних проводів. Якщо у темряві запустити двигун, під капотом не мають проскакувати іскри. Взагалі бажано провести інспекцію усіх шлангів, проводів та гумових деталей на предмет пошкоджень. Зверніть увагу і на свічки запалювання. Якщо вони відслужили свій термін, обов’язково замініть їх.

Прокачайте систему гальмування. Якщо під час гальмування є вереск чи скрегіт, гальмівні колодки підлягають оновленню. Обов'язково перевірте і підвіску. Взимку вона працює вдвічі інтенсивніше, ніж влітку. Переконайтеся, що на пружинах немає корозії, на амортизаторах – патьоків рідини. Спробуйте прислухатися до глушника – він є однією з найвразливіших деталей. Після зимової експлуатації на, м’яко кажучи, нерівних дорогах життєво необхідно перевірити розвал/сходження та ходову. Ви не повинні чути якихось зайвих грюків при їзді, а машину не має «заводити» у сторону на рівній дорозі. 

Усі авторідини змінюйте строго за сервісною книжкою. Сезонні масла автоматично підлягають заміні. При заливанні нового масла обов’язково ставлять і новий масляний фільтр. Не треба забувати про зміну рідини омивача із зимової на літню. Бажано поставити новенькі паливний та повітряний фільтри. Адже перший після зими часто іржавий, а другий скоріше за все забитий брудом. Радимо також замінити салонний фільтр, аби з настанням спеки у салоні не було неприємного запаху.

Приділіть увагу системі охолодження, щоб попередити перегрівання двигуна під час спеки. Щодо системи кондиціонування, то прислухайтеся, чи не видає кондиціонер зайвих звуків. За необхідності, заправте систему фреоном. Замініть щітки двірників, якщо вже проїздили 30 тис. км, та насолоджуйтеся всіма можливостями свого залізного коня.

 




Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *